Leveringsvoorwaarden, verzenden, retouren en garantie

Verzenden en bezorgen

Afleveradres kiezen
Voor je bestellingen kan je zelf het afleveradres kiezen. Dit kun je eenvoudig aangeven tijdens het bestelproces. Dus wanneer overdag niet thuis bent, kun je kiezen om je bestelling op je werk af te laten leveren of bijvoorbeeld bij een familielid dat overdag wel thuis is. Controleer altijd nauwkeurig of je adres volledig is ingevuld en compleet is. Dat voorkomt problemen bij het afleveren en langere levertijden. Let op! Wanneer je kiest om een bestelling op je werk af te laten leveren, zorg dan dat ook de naam van het bedrijf wordt vermeld!

Leveringen in het buitenland
Bestellingen met een verzendadres in het buitenland kunnen we helaas niet in behandeling nemen.

Verzendkosten
Bij bestellingen boven de 50 euro berekenen wij geen verzendkosten (met uitzondering van fietsen, hiervoor zijn de verzendkosten 34,95). Onder de 50 euro zijn de verzendkosten per bestelling van onderdelen of accessoires €4,95. Indien je meerdere bestellingen na elkaar plaatst, dan is het helaas niet mogelijk om de verzendkosten van deze pakketten samen te voegen. Zorg er dus voor dat je zoveel mogelijk artikelen in een keer besteld.

Verzendkosten bij meerdere bestellingen
Voor elke aparte bestelling betaal je bezorgkosten. Zijn dit meerdere bestellingen per dag, dan betaal je dus per bestelling de bezorgkosten.

Levertijd
Wanneer je hebt gekozen voor thuisbezorgen dan wordt je bestelling door PostNL thuisbezorgd (met uitzondering van fietsen, deze worden met een gespecialiseerde fietsvervoerder op afspraak thuisbezorgd). De levertijd is 2 tot 3 werkdagen voor onderdelen en accessoires, fietsen 3 tot 6 werkdagen.

De bestelling wordt maximaal 2 keer aangeboden. Indien blijkt dat de bestelling na 2 pogingen niet kan worden afgeleverd op het afleveradres, dan wordt het pakket indien mogelijk bij de naaste buren afgeleverd. In een dergelijk geval wordt hiervan in de brievenbus van de geadresseerde een schriftelijke mededeling achtergelaten. Bij uitreiking aan buren zal het vervoer en de verantwoordelijkheid van PostNL onder de vervoersovereenkomst zijn geëindigd. Als uitreiking aan één van de naaste buren evenmin mogelijk blijkt dan wordt in de brievenbus van de geadresseerde een schriftelijke mededeling achtergelaten, waarop is aangegeven op welke wijze en binnen welke termijn de geadresseerde zich in het bezit van de bestelling kan stellen. Bezorging vindt uitsluitend plaats in Nederland tijdens werkdagen en op zaterdag. Op feestdagen wordt niet geleverd.

Retouren

Retourproces
Bij Profile Kramer de fietsspecialist heb je standaard een zichttermijn van 14 kalenderdagen waarbinnen je het product kunt retourneren. Je kunt alleen producten terugsturen die onbeschadigd zijn en zich compleet in de originele verpakking bevinden. Vergeet bij de retourzending niet de originele pakbon bij te sluiten.

Wij verzoeken je voor het retour zenden contact op te nemen met onze klantenservice per e-mail sliedrecht@profile-kramer.nl. Zij zullen je vertellen wat je precies moet doen en geven je een retournummer dat vermeld dient te worden op de pakbon. Retourzending gebeurt op eigen risico en voor eigen rekening.

Retour termijn
Indien je voor retourzending eerst contact opneemt met de klantenservice heb je vanaf dat moment 14 dagen om het artikel te retourneren.

Verzendkosten voor retourzendingen
Wil je het product retour zenden dan ontvang je van ons het aankoopbedrag binnen 30 dagen na aanmelddatum retour. Als het product direct bij levering defect is verzoeken wij je het product retour te sturen volgens het retourproces. Wil je het product omruilen voor een zelfde product dan sturen wij je deze binnen 3 werkdagen kosteloos toe. In het geval wij geen zelfde of vervangend product beschikbaar hebben, krijg je het gehele aankoopbedrag binnen 30 dagen teruggestort via de betaalmethode waarvan tijdens de bestelling gebruik is gemaakt.

Garantie

Beschadigde artikelen
Als je aan de buitenkant van het pakket al een beschadiging kunt zien, vraag dan aan de bezorger om hier meteen melding van te maken. Wanneer blijkt dat het product ook daadwerkelijk beschadigd is, kun je contact opnemen met onze klantenservice per e-mail via sliedrecht@profile-kramer.nl, of telefonisch op 0184-413258. Als het mogelijk is zullen wij zorg dragen voor een vervangend product dat wij kosteloos naar je versturen. In het geval wij geen zelfde of vervangend product beschikbaar hebben, krijg je het gehele aankoopbedrag binnen 30 dagen teruggestort via de betaalmethode waarvan tijdens de bestelling gebruik is gemaakt.

Defecte artikelen
Is het product direct bij levering defect, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice per e-mail via sliedrecht@profile-kramer.nl of telefonisch op 0184-413258. Als het mogelijk is zullen wij zorg dragen voor een vervangend product dat wij kosteloos naar je versturen. In het geval wij geen zelfde of vervangend product beschikbaar hebben, krijg je het gehele aankoopbedrag binnen 30 dagen teruggestort via de betaalmethode waarvan tijdens de bestelling gebruik is gemaakt.

Garantie op een product van Profile Kramer ‘de Fietsspecialist’
Je hebt op de producten minimaal 1 jaar garantie, deze geldt onverminderd de regels die gelden aangaande wettelijke garantie en conformiteit. Mocht het product in die periode onverhoopt stuk gaan buiten je schuld om, dan heb je recht op een reparatie. Kan het product niet gerepareerd worden dan krijg je een nieuw exemplaar of, als het product niet meer leverbaar is, het aankoopbedrag (minus verzendkosten) terug. Als er sprake is van gebruikersschade kunnen wij helaas niets vergoeden en zal het product niet gerepareerd worden.

Om bezoekersaantallen bij te houden, maakt deze website gebruik van cookies.
Akkoord